Powered By Blogger

niedziela, 17 sierpnia 2014

Król i błazen czyli Star Trek w Gdyni! (2)



Post przez Tosza » Wt sie 12, 2014 14:02

(…) Zosiu, Grzesiek i Kalina maja platynową, a Ty złotą kule.
Megalitów nie badałam.
Mamy różne funkcje i różne umiejętności. W tym nasza siła.
Co się stało? Co to znaczy kiedy piszesz: "Kto jest kto i co tutaj naprawdę robi?"
Zebraliśmy się tu żeby ratować ziemię. Bo na pewno Ja, Grzesiek, Kalina, Oti ją kochamy. Nie wiem, czy Remigiusz też, ale on ma swoje dary.

Post przez administrator » Wt sie 12, 2014 16:06
(…) Na razie skonczylismy na tym, ze -wedlug wizji- klucz sluzacy otwarciu dostepu do bazy glownej, w celu zmiany kodow umozliwiajacych dostep do siatki energetycznej Ziemi, ma byc na srebrnej nici. Tym kluczem, jest kod zapisany w DNA przyszlego krola (stary krol odchodzi).
Podsumowuje, co wiemy m.in. z nagran Zosi: Baza glowna w Malych Stawiskach sklada sie z trzech dyskow. Jeden z nich zostal przejety przez Szarakow i Plejadian. Prawdopodobnie przejeli oni w ten sposob kontrole nad siatka energetyczna Ziemi, co umozliwia im programowanie ludzi i trzymanie ich w oglupieniu, nie pozwalajac wybudzic sie z hipnozy i dostroic sie do wzrastajacych czestotliwosci Matki Ziemi i obszaru kosmicznego, w jaki weszlismy.
Zosia chciala by ustalic jakiego koloru jest nic DNA u wchodzacych w rachube kandydatow na nowego Krola. Jak na razie, z braku czasu, Tosia badala kolor warstwy ochronnej duszy i podala, ze u Zosi jest zlota, u Tosi i Iwony G. srebrzysta o mieniacej sie, lekko pofalowanej powierzchni. U Kalinki i u mnie matowo srebrzysta, a u Oti, Wioli i Patryka, koloru kosci sloniowej (kremowa). U Remiga, powloka ochronna widocznie jeszcze nie wyksztalcila sie (na pewno jedynie kwestia czasu). Nie mam pojecia czy kolor nici DNA jest ten sam, co kolor powloki ochronnej duszy i nie wiem, czy Tosia potrafi cos takiego wybadac. Jesli Zosia uwaza to za rzecz wazna, Tosia na pewno sprobuje sprawdzic.

Post przez Zosia » Wt sie 12, 2014 20:28
(…) Kiedys przed laty moi znajomi psychotronicy widzieli u mnie zupełnie inną aurę, ale wy tego nie widzicie tylko złota kulę...
Skoro nagle macie PLATYNOWE KULE - a nie srebrne jak pisaliście wcześniej! - to wszystko juz wiecie i dogadacie się z Królem Lachewe i na 100% jesteście jego ludźmi! Sami nadacie sygnał i ja nic nie muszę juz wam tłumaczyć. Tosia też nic mi nie musi mówić, bo przecież jestem wizjonerką i wiem co mam robić...
Ja już w 2004 roku nadałam sygnał i otrzymałam odpowiedź, a teraz wy sami nadacie sygnał. Czy zrobicie tak samo jak Plejadanie i szaraki w jednej z baz? To jest możliwe, ale beze mnie!

Administrator pisze, cyt.
"Zosia chciala by ustalic jakiego koloru jest nic DNA u wchodzacych w rachube kandydatow na nowego Krola." Czy ja coś takiego napisałam??? Do czego zmierzasz? Sugerujesz ze jestes krolem LESZKIEM? Lepiej przeczytaj sobie co pisze w symbolu proroctwo Apokalipsy i po co w naszej czwartej cywilizacji przyszedł Król Jahwe - Lachwe... Zapowiada ze najpierw będzie SĄD OSTATECZNY nad zdrajcami i mordercami KROLA oraz wrogami cywilizacji. Czy o tym nie wiecie?
Nic tu po mnie...

Post przez administrator » Wt sie 12, 2014 21:49
Zosiu, informacji na ktorych mozemy polegac, mamy tyle, co kot naplakal. Wiekszosc z nich, to domysly i interpretacje wizji. Wizje, czasem mozna interpretowac na rozne sposoby. Niektore na dwa, inne na dziesiec.
Co do nadania sygnalu, tez jeszcze nie znamy konkretow. Piszesz, ze Ty nadawalas sygnal. -Niby w jaki sposob moglas go nadawac? W podobny jak z Piotrem? Przez wbicie miedzianych elektrod w ziemie i nadanie sygnalu radiowego przez wody gruntowe? -Przeciez to smieszne i godne pozalowania. Zadne tego rodzaju zabawy nie beda wchodzily w rachube, bo nie da sie zweryfikowac, kto nadaje taki sygnal. Przypomina mi to tani film sensacyjny.
Jezeli wcielil sie ktos na Ziemi, kto ma nadac sygnal, to nie wcielil sie ze sprzetem elektronicznym pod ramieniem i miedzianymi elektrodami w garsci. SYGNAL MA ZOSTAC NADANY MENTALNIE, a sprzet do nadania tego sygnalu, czlowiek ktory ma go nadac, nosi w sobie. Kody sluzace do zweryfikowania, czy odpowiedni czlowiek nadaje sygnal, sa podczepiane pod mentalny sygnal.
Jednym z programow, jaki ludzie nosza w sobie, to przekonanie, ze zostac krolem wiaze sie z jakims wielkim wyroznieniem i wszelkimi wygodami. -Nic z tych rzeczy! Ten, kto zgodzil sie nim pozostac, musi byc gotow na wszelkiego rodzaju poswiecenia, wyrzeczenia i -jesli zajdzie potrzeba- ryzykowanie zyciem fizycznym i zniewoleniem duszy. Wiem jak to wszystko sie skonczy, bo przewidzialem to. Wiem, kto pozostanie na koncu, aby cos robic.

Zosiu, proroctwa Apokalipsy bazuja w duzej czesci na Starym Testamencie, a ten, zawiera liczne i celowe manipulacje wprowadzone przez naszych wrogow. Stary Testament celowo bazowany zostal na najgorszej interpretacji siedmiu (z dwunastu) Starch Ksiag semickich. Chodzi o interpretacje tyberiadzka. Za celowa dezinformacja w Starym Testamencie, stoja genetyczni kreatorzy Chazarow, czyli Szaraki i ich panowie. Nie odsylaj wiec nas do zmanipulowanych proroctw.
Prosze przestan takze robic to samo odnosnie Twoich ksiazek, bo po pierwsze nie sa dostepne na rynku, a po drugie nikt nie ma czasu przeczytac calej ksiazki, aby dowiedziec sie z niej jednej i to jeszcze nie pewnej informacji. Nie po to zostalas wyznaczona, aby odsylac nas do swoich ksiazek, ale aby podsylac nam konkretne informacje, w odpowiednim czasie i sytuacji.
Co do widzenia kolorow aur, kolorow warstwy ochronnej duszy (ktora tylko niewielu ludzi posiada) i koloru nici DNA, nie mamy nikogo, kto potrafi zobaczyc te czestotlowisci i odpowiednio zinterpretowac jako kolory i to z tak ogromna precyzja, by robic roznice miedzy kolorem srebrnym, a platynowym. U Toszy dopiero niedawno te zdolnosci zaczely sie rozwijac. Ona potrzebuje jeszcze troche czasu. Prosze nie ponaglaj jej i nie krytykuj. Ona nie jest jednym z bio-robotow z FaceBook.
Dziwi mnie jedna rzecz; To, ze ja potrafie rozpoznac kto jest wlasciwym czlowiekiem i kto jest wrogiem i absolutnie wisi mi to, czy znam ta osobe od dwoch tygodni, czy kilku lat, a Ty tego nie potrafisz. Wobec nas jestes nieufna, a na zydowskim FaceBook rzucasz wokol siebie poufnymi wiadomosciami bez wiekszego zastanowienia sie.

Post przez Oti » Cz sie 14, 2014 11:24
(…)Mam kilka pytań do Ciebie-mam nadzieję, że tym razem mi odpowiesz (cały czas czekam na Twoją odpowiedź na poprzedni möj post, ale może moje pytania uznałaś za głupie i nie warte uwagi???).
Nie wiem, co jest przyczynä Twojego milczenia-czy problemy techniczne ze szwankującym internetem czy świadome milczenie? W każdym razie dla mnie osobiście jest ro bardzo niemiłe uczucie-czuję się jak dziecko zaproszone przez Ciebie na wspólną wyprawę do nieznanego lasu, aby "szukać skarbu", a Ty w pewnym momencie nagle znikasz bez śladu i zostawiasz mnie bez mapy,a ja nie wiem, o co chodzi, czy zrobiłam coś nie tak, że mnie zostawiłaś? Czy mam na Ciebie czekać, aż wrócisz? A może mam wrócić do domu i zapomnieć o całej sprawie?  :roll:
Czuję, że już jesteś bardzo zmęczona i zniecierpliona i byc moze tez troche nawet zawiedziona tym, że zbyt wolno posuwamy się do przodu. Jednak postaraj sie zrozumiec, że my jesteśmy "nowi" w tym temacie, a Ty masz przewagę tych kilkudziesięciu lat, poświęconych zgłebianiu tematu. Ja do tej pory błądziłam, czułam, że czegoś szukam-no oczywiście PRAWDY, ale do tej pory napotykałam na wiele sprzecznych informacji, wykluczających się wzajemnie. Teraz po zapoznaniu się z Twoimi badaniami, czuję wewnętrznie, że TO JEST TO! To, co prezentujesz koresponduje z "dziwnymi" przeczuciami, zdarzeniami, które towarzyszyły mi od dziecka np. przekonanie, że urodziłam się w wyjątkowym kraju (a w czasach PRL-u, latach mojego dzieciństwa, takie przekonanie było co najmniej irracjonalne, niczym nie podparte z zewnątrz).
Dość refleksji, teraz do rzeczy :D
Będę Ci wdzięczna, jeśli odpowiesz na moje pytania, te poprzednie. Mam też nowe, które mi się nasunęło-wspominasz,że badaniem św. GÓRY, mają zająć się naukowcy. Ja naukowcem nie jestem :( Zatem, czy Ty jakoś aktywnie obecnie szukasz kogoś związanego z nauką, czy wysyłasz do naukowców różnych dziedzin maile, aby ich zainteresować tematem, czy raczej przyjęłaś postawę oczekiwania, aż ktoś do Ciebie sam się zgłosi?
(…) Zatem czy oczekiwałabyś, abyśmy my także szukali tych "ludzi nauki" w sposób aktywny, czy oni mają znaleźć się sami? (…)

Post przez Kalina » Cz sie 14, 2014 12:54
Oti -w pelni akceptuje to co napisalas . kwestie nauki mamy juz tyle lat nie rozwiazana i nawet nie wiedza jak jest zbudowany nasz universe w ten sposob wprowadzaja tez w blad Zosie . Nie wolno sie opierac na danych naukowych poniewaz to do niczego nie doprowadzi tylko do confusions.
(…) Jeszcze jedno , ostatnim miejscem na , ktore bym sie udala jest facebook . Przeciez to nie jest nasza strona , to jest strona illumiinatii obecnych sil kontrolujacych ziemie . nasze strony sa strony , ktore im nie wpadly w lapy jeszcze .

Itd.


WNIOSKI


Niektóre komentarze na forum mnie zastanowiły, dlatego je podkreśliłam. Grzesiu, miesiąc temu napisałeś do mnie list zaczynający się od słów „Zosiu szanuję ciebie za logikę, odwagę i bezinteresowność…” Zastanawiałam się kim naprawdę jest Grzesiu?  Pisał bardzo mądre i ciekawie maile oraz komentarze, ale gdy zadałam pytanie „kto jest kto i co tutaj robi?” nagle zaczął mówić dziwne rzeczy. Okazało się, że pretenduje do rangi króla, a ja mam jemu podsyłać wszelkie informacje aby mogli je wykorzystać…  Czy nikt z pozostałych osób nie zwrócił uwagi na to co on napisał? Oglądałam jego zdjęcia, które przesłał mailem, kogoś mi przypominał… i nagle zrozumiałam kogo! Grzesiu był bardzo podobny do gościa który schodził z góry, tylko jakby był… 20 lat starszy! To nie była moja wizja, było 6 osób i  wszyscy go widzieliśmy. Nasz kamerzysta na jego widok powiedział „o właśnie wyszedł ze swojej bazy!”, a mnie skojarzył się z gościem z filmu „Star Trek”…  I jak to wszystko zrozumieć?

Przypomniałam sobie wizję o Królu i błaźnie…  Twarz ze zdjęcia, które przesłał Grzesiu, gość na zasypanej piramidzie przy AM oraz twarz w wizji w stroju błazna - to ta sama twarz! Nie… to nie może być przypadek! Siedziałam długie godziny i wszystko analizowałam.

Grześ pisze, cyt. „ Nie po to zostalas wyznaczona, aby odsylac nas do swoich ksiazek, ale aby podsylac nam konkretne informacje, w odpowiednim czasie i sytuacji.”. To właśnie jest ta konkretna sytuacja i czas aby to wszystko zrozumieć! Potem pisze dalej, cyt. „Wiem jak to wszystko sie skonczy, bo przewidzialem to. Wiem, kto pozostanie na koncu, aby cos robic.”

To się nie trzyma kupy! Prawdziwy Król Cywilizacji Człowieka wie jak nadać sygnał, gdyż ma klucze dostępu do bazy jak każdy Dowódca, Prezydent lub Król i nie musi mnie prosić o konkretne informacje! Grześ wie jak to się skończy i kto pozostanie na końcu, ale nie zna kodu dostępu do  bazy króla?? Czyżby GRZESIU był BŁAZNEM KRÓLEWSKIM i przedrzeźniał Króla jak w wizji… ?

Król jest Dowódcą i tylko on zna kody dostępu do BAZY, ale widocznie swojemu błaznowi nie powiedział jak nadać sygnał i on liczy na to że ja to wiem? Czy dlatego zostałam wciągnięta na Forum abym służyła BŁAZNOWI? OK… Słuchajcie co mówi Błazen Królewski, bo mówi o ważnych sprawach, które dzieją się na waszych oczach, a wy znowu nic z tego nie rozumiecie?

Z całym szacunkiem… Grzesiu dziękuję że jesteś!! Ale dzięki tym pierwszym WIZJOM zrozumiałam KIM JESTEŚ, JASKIE MASZ ZADANIE I NIE ZADZROSZCZĘ TOBIE, bo ja mam równie „przechlapany żywot” w tym zakłamanym świecie. Grzesiu… zachowuj się z godnością Błazna Królewskiego!! Ja  już dużo widziałam i przeżyłam, ale nigdy czegoś takiego bym nie wymyśliła! Zobaczyłam to 23 lata temu w wizji i nic z tego nie rozumiałam aż do teraz. Ile wtedy miałeś lat?

 DWÓR KRÓLA to inteligentni ludzie z misją specjalną, dlatego opowiem wam inną wizję, która wiele wyjaśnia. Tę wizje miałam 10 lat temu. Potem były inne tego typu wizje.


Wizję zatytułowaną „Złota i platynowa armia”


Stałam w jasnej i wielkiej jak hangar sali. Nikogo nie było, a ja długo na kogoś czekałam.

Patrzyłam przed siebie i nagle zobaczyłam twarz młodego człowieka w złotym kombinezonie. Stał wyprostowany na baczność z posągową twarzą jak na paradzie. Patrzyłam na niego długo i na jego złoty kombinezon myśląc  – co to za żołnierz i z jakiego oddziału? Po chwili zobaczyłam że obok niego stał następny w takim samym kombinezonie. Zobaczyłam długi szereg żołnierzy w złotych lub platynowych kombinezonach, a za nimi były następne szeregi.

Zobaczyłam obraz z góry. Stałam przed armią żołnierzy w złoto-platynowych kombinezonach. Stali w dwóch wielkich kolumnach, a po środku pomiędzy kolumnami było przejście do końca sali. USŁYSZAŁAM: Znajdź go… Szukaj… Pomyślałam: Ale kogo mam szukać? USŁYSZAŁAM: Będziesz wiedziała.

Patrzyłam na pierwszy szereg, potem na następny, ale nikogo z nich nie znałam. Skupiłam się i nie patrząc na nikogo z opuszczoną  głową ruszyłam  przejściem. Czasami się zatrzymywałam i ruszałam powoli dalej. Dotarłam prawie do końca, nagle skręciłam w prawo, szłam wzdłuż szeregu, zatrzymałam się przy jakieś złotej postaci, podniosłam głowę… patrzył na mnie uważnie i nagle się uśmiechnął! Wiedziałam że to ON, uściskałam go serdecznie, a potem drugiego który stał obok. Tylko tych dwóch, innych tak nie witałam. Kim byli? To się okaże…

Platynowe i złote kombinezony to duchowa aura CZŁOWIEKA, a to oznacza stopień inteligencji CZŁOWIEKA. Widziałam takie aury u wielu osób, w tym ludzi nauki, a nie wyglądali na świętych! To tajna Armia Królewska gotowa do wykonania swojego zadania. To inteligentni ludzie, którzy zrozumieją co mają zrobić, dlatego publikuję ten tekst na Fb, aby to przeczytali.


POINTA


Błazen królewski już jest, więc musi też być prawdziwy Król Lachwe - Jahwe. Ale gdzie? Jak to gdzie? W Gdyni…! A dokładnie? Błazen królewski pojawił się na szczycie piramidy i schodził na dół w kierunku Akademii Morskiej i widzieliśmy go w czasie gdy były tam przedstawicielki Niezależnego Forum Cheopsa. Ich FORUM utożsamia się z Gadzią cywilizacją i to publicznie ujawniła Kiara, a NIKT Z ADMINISTRACJI oraz z członków nie zaprzeczył. Błazen nawet na nie spojrzał i wskazał co trzeba zrobić… szedł na dół. Zrozumiałam i dlatego na koniec filmu „Piramidy gdyńskie” cz.2 mówię o patronacie Akademii Morskiej, bo Król jest pośród nich! On doskonale zna swoich ludzi i już dawno temu wybrał Alexa aby zrobił ten film.  Grzesiu pisze, cyt. „ja potrafie rozpoznac kto jest wlasciwym czlowiekiem i kto jest wrogiem i absolutnie wisi mi to, czy znam ta osobe od dwoch tygodni, czy kilku lat, a Ty tego nie potrafisz.”

Nie potrafię i nie ufam nikomu… dlatego proszę Króla, a nie błazna o DOWODY, że jest pośród nas.

Grzesiu czy sam przewidziałaś takie rozwiązanie i dlatego tak dumnie i szumnie nazwałeś to Forum – „ 3c 123 Czwarta cywilizacja” ?  Forum musi być dostępne dla każdego, a nie dla kilku osób! Czytałeś moje artykuły i dlatego tak nazwałeś, gdyż ma to mieć odniesienie do mojej strony „STREFA 3C 123 na Kaszubach”?

Ta strona  funkcjonuje na Facebooku od trzech lat, a nie od kilku tygodni! Gdyby nie Facebook nigdy bym nie mogła pisać i nikt by nic nie wiedział! Tutaj poznałam wielu ludzi, którzy są wybrani do tej pracy, ale nikt z nich nie rozumie po co, dla kogo ma pracować ani kim naprawdę są!  Nie robią tego dla mnie! A Ty jak przystało na Błazna nagle zacząłeś przedrzeźniać króla, mówisz odwrotnie, dlatego zrozumiałam co mówisz i jako dowód przytoczyłam kilka fragmentów komentarzy z tego Forum. Pozostałe osoby są równie ważne i mówią o innych sprawach. Forum ma być otwarte dla wszystkich, którzy chcą na ten temat dyskutować, ale nie pozwól aby zrobili tam siedlisko GADÓW!

Nie będę odpowiadać na wasze komentarze ani maile, nie mam czasu. Każdy inteligentny CZŁOWIEK z platynowo - złotej armii sam zrozumie co trzeba zrobić. Jak powiada Grzesiu czyli Błazen Królewski najpierw mentalnie – telepatycznie zwróćcie się do szefa czyli Króla Lahwe- Jahwe, a nie do jego Bazy Kosmicznej, a potem już będzie wiedzieli co trzeba zrobić… Ja nie muszę wam tego tłumaczyć, nie jesteście dziećmi. Musicie nauczyć się samodzielnie myśleć i szukać dowodów.



15.08.2014 Gdynia